sunnuntai 5. elokuuta 2012

No uusi testaus toimiiko bloggaus näin tien päältä... Tänään on
sunnuntai ja normaalisti luulisi että en olisi töissä tänään.
Verkostomarkkinointi on sen verran mukavaa puuhaa että en tiedä
milloin olen töissä, milloin en. Vieraillessani äitini luona saatan
tavata vielä nyt tuntemattomia ihmisiä joista voi tulla hyvä ystävä
yhteisen liiketoiminnan kautta. Verkostomarkkinointi on kuitenkin
tarkoitettu kaikille, mutta kaikki ei voi tehdä verkostomarkkinointia
edes harrastuksekseen, ainakaan ilman suurta ajatusten ja
elämänmuutosta. Olen tarkoittanut tämän blogin niille, jotka
harkitsevat tehdä mullistavaa muutosta elämäänsä niinkuin minäkin.
Olen tehnyt muille töitä, en rikastunut. Olen tehnyt itselleni töitä
yritykseni kautta ja rikastuin jonkin verran. Nyt olen taas opiskellut
ja tiedän että verkostomarkkinoinnilla rikastun ja kunnolla. Eilisen
iltapäiväoppien jälkeen toivottavasti myös pysyn rikkaana...
Jos haluat tietää tarkemmin mitä teen, laita yhteystietosi oikealla
olevaan laatikkoon niin saat muutaman sähköpostin (en ole vielä
päättänyt kuinka monta mutta vähemmän kuin 10 joka tapauksessa) missä
kerron mahdollisuuksista...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti